Monday, March 11, 2013

Izwan & Dr. Aseh

Assalamualaikum..

Yang sebelum nie kite ada tgk gmbr Dr.Aseh @ kak aseh tunang, kalu xtgk, cari kat snie. Kak aseh kawin btol2 mase aku tgh nk final. haha.. tp sebb kak aseh nie kak aseh.. haha.. bukan terpaksa, tp pakse rela aku kne buat jugak, kalu tak, comfirm2 laa nnt aku kawen, dia tak datang, confirm2 dia tak nak sign aku nyer MC. haha..

Tp yang bestnye ngan kak aseh nie, aritue dlm dok bual2 ngan adik bradik dia.. tibe2 came out satu idea dimana kiteorng pau kak aseh ngan abg izwan pg ker Singapore.. haha.. Universal Studio ler, mane ag.. so.. berjaya laa kami mengepau pasangan ini..

tp dalam dok jalan2.. diorng nie asyik laa bercinta.. nasib baik dah kawen.. kalu tak.. report kat auntie.haha.. yang aku respek.. kiteorng dok jalan2 kat singapore smpai la kul 2pg, tp cik bunting (kak aseh) steady jalan2.. kiteorng yg penat dlu. haha..

ape2 semoga meraka bahagia hingga ke anak cucu cicit..














0 comments:

Post a Comment

pg the store bli atromen,
jom komen..