Monday, March 11, 2013

Dr. Aseh Haryani Engagement

Assalamualaikum..

Tempat : Kluang Johor
Tarikh : 1 july 2012

Majlis pertunangan Dr. Aseh atau lebih senang aku panggil kak aseh diadakan selepas zohor dan majlis yang simple dan sederhana dilakukan. Kak Aseh seorng doktor yg berpendidikan di Indonesia sangt best untuk diambil gmbr kerana kami sudah kenal sebelum ini dan mmg rapat pon.

Apa yang aku nmpak kat snie, kadang2, kite melakukan sesuatu majlis bukan sahaja untuk meraikan orng yang dirai tetapi lebih kepada mengumpulkan sanak saudara dan majlis yang bersifat kekeluargaan. Bergurau senda, gelak ketawa mesti ada dalam satu buah majlis. yang penting niat. haha

yang pelik mse aku amik gmbr, adik beradik ngan mak dia ckp awal2 ngan aku.

"ko jgn amik gambar kak aseh ngan tunang dia!!" haha.. aku pon menurut perintah jer la.. haha











0 comments:

Post a Comment

pg the store bli atromen,
jom komen..