Monday, March 11, 2013

Ain Furnishing Sdn Bhd

Tempat: Ain Furnishing Boutique
Tarikh : 11 May 2012

"Assalamualaikum, sila hubungi saya kembali, -Dato Ridza- "

nk dijadikan cerita, masa nie aku tgh practical di Terreal Malaysia, dalam dryer, biasanya aku tak bawak hp and tinggal di dalam ofis, jadi masa hp tue bunyi,  manager dgr hp tue tp dia tak angkat sbb bukn hp dia. aku masuk ofis, dia marah sbb tak offkan hp and ada orang kol, "sape yang kol tue, dato mane yang nk bg project juta2 tue?" haha.. pastu aku dengan senyuman bagi hp tunjuk sms tue kat dia. dalam hati aku tak tau  berdup-dap2 hati knape dato' ridza ko aku. tp yang paling best, tgk mke manager yang mcm respek kat aku sikit. haha.. tp sikit jer laa.. dpt msg dari dato jer pon. haha..

cite nye dato mintak amikkn gambar butik dia untuk dimasukkn kedalam majalah.
so, aku rase berbesar hati untuk amikkan gmbr
butik perabot dia. pengalaman yang pertama, pastu aku rase aku tak brape nk pandai dalm commercialize shoot atas sebab kekangan alatan. seperti flash, difusser, and orang kanan. haha..tp tak pe la.. aku ttp cube yang terbaik..






kalu berminat nk pg butik nie, sila laa layari ainfurnishing punye website. tq

0 comments:

Post a Comment

pg the store bli atromen,
jom komen..