Sunday, December 18, 2011

Ain Farohah

Assalamualaikum..

tgh2 aku menyiapkan design gear box nie, aku terbukak la blog aku nie yg dah berlapol di hujan, belekang dek panas. haha.. Dah masuk 3rd year nie, aku rase 24jam mmg tak cukup. keje blambak gler. minggu lepas jer, aku ada 2 tests, 2 presentation. bukn minggu lepas, jumaat lepas. Yes, everything is between 24hours. gler kencang kn. tak pernah2 aku pakai tie pg Uniten, nie terpaksa. smua orng nmpak aku, mesti tegur. haha.. orng jarang pakai hensem.. mmg r pelik kn. haha.. poyo skit.

mcm biase laa, aku upload gmbr lame, shoot mase kat Port Dickson, ngan budak2 Belalang. Memang best weekend ngan diorng since bnyak yg aku blaja. bukn blaja jer, dapat baju, air, ngan bateri free. aku siap menang  hamper ag. haha..

orait, mase kat sne, ada shoot gmbr sorng model yg comey nie.. so, enjoy the pics.





aku geram tol r ngan telekom nie.. streamyx aku makin lame, makin slow. aritue ada troubleshoot, pastu tros slow. nie telefon rumah langsung tak leh pakai. dah report tp buat derk jer.. 

dh laa.. nm sambung buat keje..

tata..
wslm

1 comment:

  1. Kot ye pun, touch up la ketiak hitam tu. Ish.

    ReplyDelete

pg the store bli atromen,
jom komen..