Thursday, April 7, 2011

Engagement huda & adik @ nilai, N9.

Assalamualaikum..

orait.. long time no c.. haha.. lame tak online due to examination week (it was disaster anyway), then tros grak ker terenggganu unplanned. sila salahkan Husna Hamdan dan terima kasih kepada Pokko dan ibu beliau menaja tempat tido dan makan kami selama 3 hari di sana.. haha..


sebut pasal pekse, mase exam, cik huda yang cantik telah msg aku, mintak gmbr which aku lupe nk bg, so, here i upload a few pictures.. bak kate mak aku, dah 'berjaman tondan' bru nk upload, tp nk buat mcm mane, asyik x sempat jer.. kepada cik huda n adik, sori r.. lambat ek, tp yg dlu dah bg ok laa.. yg nie just edit skit2 jer..

cite pasal mase amik gmbr si huda nie, mmg serabai.. mse tue aku bru balik dari turun gunung. mse tue kiteorng naik 6hari.. naik trans titiwangsa, so, kuar kat Cameron
Highland tue on 12Nov, and the diorng punya engagement diorng on 13Nov. Alhamdulillah,badan sihat walafiat, cume sdikit luka dan calar balar here and there.. tp kaki still boleh meloncat dengan tinggi. and nk ckp sori kat huda coz dtg dgn attire kurang kemas, i was wearing tshirt, jeans ngan SLIPAR. sgt x comey disitu.. haha.. ngan mke kuar hutan.. nasib baik bwak kamera besar, kalu tak, orang dah ingat orng gila kot.. haha perhaps. ok la.. malas carut banyak2.. just enjoy the pics..

btw, huda and adik nie kawn kepada abg aku, diorng sgt sporting, xpyh nk suroh posing2, mmg ske bergambr.. mak dia pon baik, siap ajak makn mlm ag, tp sori auntie, i got birthday party to attend..






warne nie mmg dah out.. tp aku ske moment dia mase nie..





diorng nie akan kawin tahon depan..

kalu korng nk bertunang, or dah bertunang, brape lame korng rase akan mengikat tali pertunangan tersebut?
kalu aku.. mls2 kot nk tunang2 nie..hahah.. cepat skit.. haha..

4 comments:

pg the store bli atromen,
jom komen..